miercuri, 17 aprilie 2013

Hasmas in luna Aprilie



Acuzat de lume ca nu mai fac ture:))(cam are dreptate, iarna asta schiul a fost prioritar:)) nu puteam lipsi din tura monstru in Hasmas cu dormit la cort, foc, chitara si multa lume:D, sa nu uit de unde am plecat totusi...:))
Am plecat cu trenul la o ora la care nici cocosul nu canta:)) dar asa e cand vrei sa ajungi devreme, si cum trenul circula cu viteza melcului nu prea ai ce face. Deci zis si facut la trenul de 6 ne-am strans 35 de oameni unul mai CPNT-ist ca celalalt nu exagerez cand spun lucru asta de la Dizonauri cretacici la membri care veneau prima oara cu CPNT..
Ora 9 ne gasea in Balan la baza urcusul spre cabana Piatra Singuratica un urcus pe care ne intalnim cu alt grup la fel de numeros dar care nu se mai afla la prima tinerete(foarte frumos as spune:D)
Sub amenintare ploi o parte dintre noi urca pe Piatra Singuratica de unde coboram de indata ce vedem ca s-a efectuat regruparea intregului grup la cabana, hotaram unde sa punem corturile dar intretimp o aversa de ploaie ne cam incurca planurile asa ca ne bagam in prima stana pe care o zarim:)), stana care va deveni si casa noastra pana a doua zi:)
Mancam ceva, montam corturile si dupa plec impreuna cu Balan si Scrici la o scurta alergare...pana in varf si apoi pana in poiana Alba, doar ca zapada ne cam pune probleme lucru care ne incetineste un pic.
Vremea nu ne permite sa vedem mai nimic:))dar lucru asta nu ne impiedica sa alergam vreo 2 ore:) asa cat sa se digere mancare si sa avem pofta cand ajungem la stana:D
Intorsi la stana mancam ceva si ne alaturam celolati care deja incepusera cantarea:D ce cantare:) nu am luat parte  de multa vreme la o asa cantare:)) pana tarziu in noapte cand am  hotarat ca mai trebe sa ma si odihnesc asa ca m-am indreptat cu pasi repezi spre cort:)
Duminica ne-am trezit mai greu:)) dar nu ne grabeam nicaieri asa ca am strans corturile, am mancat ceva am mai stat la focul in vatra improvizata a stanii si pe la 12 am plecat spre tren.
Am ajuns la gara exact inainte de tren deci nu prea am avut timp de multe dar odata ajunsi in tren ne-am pus iarasi pe cantat:D si nu ne-am oprit decat la Brasov.
A fost o tura faina, cred ca de la Tura Aniversara nu am mai fost intr-o astfel de tura dar cum tura aniversara a insemnat deschiderea sezonului de schi tura din Hasmas insemnat deschiderea sezonului de ture:D. Duminica tura in Piatra Mare detalii la mine:P de data asta chiar merg:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...