miercuri, 13 martie 2013

Postavarul night


 A cam trecut iarna(cel putin calendaristic) s-au  topit zapezile si as vrea sa mai ninga:D, iarna asta am descoperit schiul de tura, dar mai am de invatat la capitolul coborare, si am redescoperit alergarea...
Timpul a trecut a fost si Postavarul night primul concurs, dintr-un an foarte scurt:)) m-am gandit sa nu merg la prea multe concursuri de trail anul asta probabil ca la unele dintre ele o sa merg cu aparatul foto:))
Despre Postavarul night ce sa spun un concurs marca CarpathianMan si lucru asta spune totul despre organizare si atmosfera.
Am ajuns  devreme in poiana am mai stat pe acolo si am incercat sa dau o mana de ajutor la montarea celor ce trebuiau pentru start ca doar trebuie sa ma incalzesc, cumva si la cum arata zapada nu am sanse sa o fac alergand:)). Mi-am luat numarul, mi-am tras perechea de SNOWLINE pe adidasi,greu ar fi fost fara:D, ar fi fost mai mult barci:)) probabil ca si acum nu as fi terminat de urcat:D

 M-am asezat la start am emotii  nici nu realizez cand se da startul dar hai sa-i dam la deal ca e asa de bine cand e la deal:) plec relativ tare pentru mine, nu sunt obisnuit cu concursurile scurte, pe masura ce urcam alaturi de ceilalti o iau incet ca batrani ca e timp nu ne grabim nicaieri..:)

Incep sa ma simt bine uit de faptul ca am plecat un pic tare... pe ultima parte accelerez un pic :) sa ajung si eu sus odata:), reusesc sa termin in 45' ... timpul nu prea conteaza important e ca m-am simtit bine.
Dupa finish am mai stat un pic pe la finish ca sa-i incurajez pe cei care terminau cat de important e lucru asta...de aici a plecat totul ...:)
Dupa aceea am plecat spre cabana...unde am stat de povesti cu ceilalti un alt lucru foarte important, lucru care ne uneste practic...iar dupa premiere, am plecat spre casa
Felicitari in primul rand lui LUCI pentru ca a facut totul posibil, voluntarilor CPNT si celolalti voluntari care au inghetat in posturi si nu ultimul rand felicitari tuturor participantilor,care s-au incumentat la o aventura de o noapte singuri in Postavarul asta pana au ajuns la cabana....
Duminica initiativa CPNT de a incuraja alergarea a continuat: ne-am intalnit sub Tampa cam 9 oameni desi afara ploua, traseul a fost unul scurt: Serpentine- Saua Tampei-sub Tampa













3 comentarii:

  1. Bravo Iulica! Felicitari!
    Spune-mi si mie ca nu am avut timp sa caut, cine au fost urmatorii 3 clasati, dupa tine?
    Numai bine, si spor la alergari.

    RăspundețiȘtergere
  2. mc:) nu stiu fa-ti timp si cauta:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine mai Iulica, apreciez modestia si felul tau de a fi...este de invatat din asta, sper sa invete cat mai multi :)
    Toate cele bune si sa ne vedem cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...