miercuri, 6 martie 2013

CPNT ski camp


 A trecut si tabara de iarna CPNT a fost mai mult o minitabara 4 zile in care eu unul am facut 2 ture nu cred ca as fi putut face mai multe..m-au rupt clapari:)....din pacate prezenta in tabara a fost foarte redusa 10 oameni in total din care 6 pe 4 zile si restul de 4 pe durata de 2 zile sau o zi:))
Am plecat marti cu duba lui Dani cei 6 fantastici: Balan, Vlad, Teo, George, Dani, eu si bineinteles Fritz:)  ziua a trecut destul de repede, ajunsi la cabana am urcat putin pe schiuri asa ca sa vedem  cum e zapada ca doar afara ploua parca ar fi fost iunie... fiecare pana unde a putut...intorsi la cabana am mancat o masa lungaaaa si buna cu toate bunataturile....
Tot marti seara  au venit si Comisarul cu Man .. miercuri dimineata am plecat in tura spre vf.Gainatul Mare cu coborare prin Saua Gradisteanu spre cabana...despre coborare ce sa spun ...am incercat cateva viraje am vazut ca zapada nu prea ma ajuta asa ca am luat schiurile la spinare si dai la vale:)...
Joi am facut o tura mai lunga pana aproape de Iezerul Mare pe care nu l-am putut urca, era cornisa pe ambele parti, asa ca am coborat pe Plaiul lui Patru am urcat pe muchia Fracea vremea fiind superba am reusit sa vedem cam tot ce era de vazut... plus niste poze faine:D..., la vale pe schiuri... o coborare pe care eu si George nu cred ca o vom uita prea curand:D:)).Seara la cabana ne-am intalnit cu Andreea si Chucky
Despre cabanieri ce sa spun foarte primitori nota 10:) cum ar trebui sa fie la orice cabana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...