miercuri, 3 octombrie 2012

Hoinarind hai-hui prin Piatra Craiului


 Cum sambata am avut programata o sesiune speciala de antrenament mult asteptatul antrenament la lopata:D:)) de fapt cam toata saptamana am tinut-o in antrenamente de astea: boltari si tigle, caramizi si hartie:))nu am putut lipsi:)ii multumesc lui Cornel care s-a miscat exemplar:))asa ca seara eram in cautarea unei ture, il sun pe Balan care stiam ca se plimba cu sapa pe traseul de MPC care ma redirectioneaza spre Manu asa ca dimineata ma trezesc, calculez ca nu am cum sa ajung decat cu bitza la timp asa ca reusesc sa ajung cumva la 8 la Manu sa las bitza si impreuna cu Timea. Nicoleta, si Daniel plecam spre Plaiul Foii.
A fost o tura fara prea mult istoric: putin prin abruct si coborare pe Valea Urzici gandidu-ma  doar la MPC ul care bate la fereastra.
Ca sa nu coboram pe unde am urcat ne-am bagat pe  muchia Tamasel si cand ne era lumea mai draga a disparut si marcajul asa ca am si boschetarit un pic nu-i nimic las ca tinem muchia pana in Curmatura Tamasului si de acolo la vale pana in plai unde ne intalnim cu Ionutz si Dorel care ne asteptau:)
Mancam, bem o bere si plecam spre Brasov in cazul meu cu rucsacul plin de mere de la Dorel caruia ii multumesc mult.
Numai bine ne vedem la Zarnesti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...