marți, 27 martie 2012

Truli Rulli de vikent



Sambata si duminica constrans de anumite circumstante a trebuit sa raman in oras:((.
Dat fiind sambata am iesit la o scurta alergare pe Tampa impreuna cu Cornel , Teo si Razvan am plecat de la Ciupercute am urcat Serpentinele,am coborat in Saua Tampei de acolo pe forestier si pe sub Tampa pana inapoi la Ciupercute.
A fost o tura relaxanta in care mi-am dat ca nu sunt recuperat 100%:)).
Duminica ziua cea mare (ziua injectiiilor) :)) dandu-mi seama ca sunt mai mult regres decat in progres am iesit la Solomon la alergat cu toata lumea buna a alergari din Brasov:D Am plecat de acolo pe forestier pana la cariera de unde am coborat prin zapada:)) pana la bancuta loc unde ne-am despartit in doua grupuri: unii spre Stechil- Saua Tampei- Racadau si celalalt grup spre Solomon. Am coborat destul de bine pana la bariera si cum numai eu pot cadea pe plat,am cazut  bineinteles,lucru care s-a  intamplat in momentul in care am inceput sa ma gandesc la nimic, ca deobicei la asta ma gandesc eu:)). Am continuat pe sub Tampa pana la Troita loc de unde am coborat spre Piata Uniri, loc in care s-a terminat tura pentru mine de aici am inceput sa merg, doar cu gandul ca nu vreau sa alerg pe asfalt pana in Solomon:)). Am halit un moldanim doar, doar se va produce o minune si o sa-mi revin si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...