miercuri, 9 noiembrie 2011

O zi de toamna in Piatra mare







Dat fiind ca in ultima luna din cauza unor probleme nu am reusit sa alerg decat la crosul Aripi deschise m-am hotarat sa profit de vremea frumoasa de afara si sa ies intr-o scurta plimbare pe meleaguri sacelene prin Piatra Mare. Cum nu puteam merge singur, am fost insotit de: Andreea, Vio, George, Dan Andrei si Oana. Si-am plecat noi din cartierul sacelean numit Turches am urcat pe la 7 Izvoare pana in Curmatura Turchesului de acolo am coborat in Valea Garciniului am urcat prin Stana de piatra am ajuns la Cabana Piatra Mare unde am si mancat cel mai mega sandivis posibil dupa care am continuat spre varf de unde ne-am intors la cabana , am facut o scurta pauza de ceai, ne-a prins noaptea:)) si am coborat prin Sirul Stancilor la Dambu Morii.

A fost o super plimbare in care m-am simtit bine si am reusit sa ma bucur de vremea frumoasa de afara.:)

Aici a inceput totul:

Scurta pauza:



Valea Garciniului:



Greu la deal:))
Superb:

Megasandivisul(era mult mai mare decat pare:D)

Bugeciul:




Craiul:



Am aterizat in varf:))
Ultima poza cu cabana
O ultima poza:)

2 comentarii:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...