joi, 23 iunie 2011

Tura bitza Valea Garciniului




Cum saptamana trecuta am fost in Piatra mare si am coborat in Valea Garciniului si nu a trecut o secunda fara sa gandesc la cat de fain e forestierul de bitza, duminica am organizat o tura de bitza pe acolo. Prezenta nu a fost prea numeroasa doar eu, Gabi Munteanu si George dar pana la urma ne-am bucurat de vremea faina de afara si de faptul ca putem petrece o zi in natura.Initial am zis ca o sa facem stanga ,spre Rentea,de la limita de judet dar noroiul de acolo ne-a facut sa ne mai gandim odata la traseul pe care urma sa continuam. Am coborat in Azuga si din cauza unor probleme tehnice pe care le-a avut Gabi la bitza am decis sa coboram pe sosea.


Am si impins putin la bitza


Fain pe aici:






Gabi in actiune:





Drept urmare:



Pofta buna:



Care o fii mai bun:-?


Poza de grup:

Ps:multumesc lui George de poze si track
Trackul este aici:

Bike route 1057391 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...