marți, 28 iunie 2011

Marathon Apuseni - Hoinari prin trecut



Am ajuns in Baisoara dupa ce am facut vineri un adevarat marathon al autostopurilor, 6 la numar si aproximativ 7 ore pe drum. Am ajuns acolo printre primi participanti m-am dus mi-am luat pachetul de start si i-am asteptat pe ceilalti care au plecat destul de tarziu din Brasov,ne-am bagat la somn in jurul orei 12.
Dimineatza trezirea a fost destul de grea, m-am trezit am vazut cat de urata era vremea care amintea mai mult de luna octobrie si de MPC , startul a fost la ora 9 , am plecat destul de lejer nu am vrut sa-mi fortez prea tare picioarele asa ca am ramas destul de in spate.


Posturile au fost bine organizate:



Pe la km 20 ma uit la ceas vad ca nu era trecut mult de 2 ore si ma gandesc, ca as putea sa mai accelerez si eu putin : nu am batut atata drum doar ca sa ma plimb. Incep sa alerg
si depasesc o parte din cei care ma intrecusera pana atunci, ajung la finish in 5 ore si 2 minute.


Dupa aceea am mai stat pe langa zona de finish sau prin pensiunea unde organizatori aveau tabara de baza. Pot spune ca a fost un marathon in care picioarele nu m-au suparat asa de tare si in care am reusit sa vad si putin Muntii Apuseni o zona foarte frumoasa.


Masa la cort:D

Felicitari Balan pentru locu 3 la categorie

Felicitari Ionelei pentru locul 3 la categorie, Cosminei pentru locul 2 la categorie si 3 la general

Razvan, Eugen si Calin pentru participare si timpul scos. Sa ne vedem cu bine la 7500:D
Deasemenea felicitari orgnizatorilor pentru ca au reusit sa organizeze acest concurs in aceasta minunata zona.


Ps: ink astept pozele de la organizatori:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...