marți, 11 mai 2010

Prima evadare sau botezul maratonului de mtb

Anul asta am reusit si eu sa-mi iau o bitza ok dupa spusele tuturor (eu nu prea ma pricep la biciclete) si dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta la ce concurs de mtb as putea sa particip, raspunsul tuturor a fost:Prima evadare (55 de km plat prin padurile de langa Bucuresti, ce poate fii mai usor de atat) zis si facut de antrenat nu prea m-am antrenat doar ce am mai mers cu bitza prin oras dar nu conteaza asa ca ma trezesc duminica pe la 4 ma pregatesc si pe la 5 fara un sfert plec de acasa trebuie sa ma intalnesc in darste cu : Nicu, Andreea, Balan, Cornel,Raluca,Oana si Andrei pentru a pleca spre Bucuresti.
Inainte de Ploiesti explodeaza un cauciuc la duba


reparam si mergem mai departe ajungem in Bucuresti la timp pentru a ne inscrie intre timp ne intalnim si cu Bogdan participa si el. Concursul a numarat peste 1200 de participanti.
Pe la 10:05 se da startul

a intarziat putin din cauza primarului care pana la urma nu a mai ajuns, ma asez undeva pe la mijlocul plutonului, il am in fata pe Cornel langa mine pe Shoaca, nu vreau sa jenez prea multa lume.Depasesc ceva lume pe prima parte a traseului chiar dc mai mult se statea prin locurile unde se ingusta drumul sau era noroi fiecare ocolea pe unde putea nestiind ce va urma,il observ si pe Balan repara prima pana din lungul sir care va urma,totul bine si frumos

pana trec de centura Bucurestiului, intru pe un drum de camp pe care multi din fata mea cad dar se ridica si continua, trec si de stana si prin spatele aeroportului observ in fata un lucru ciudat toata lumea mergea pe jos, eu nu "badman" merg pe ea 10-15 metri dupa aia inteleg ... se infunda roata din spate,ma dau jos curat dupa iar pe bitza mai fac 20 de metri se infunda roata din fata offf injuraturi nervi mi-a trebuit mie Bucuresti!!! merg pe langa degeaba park imping la un tanc nu la bita...tot se infunda rotile...continui pana ma ajunge un tip imi spune ca am reusit in 45 de min sa mergem 700m bun ritm in ritmul asta poate termin si eu maine la un moment dat se vede soseaua, impimg pana la sosea acolo vad un autobuz care ii lua pe cei care abandona m-am gandit putin sa merg spre el dar pana la urma am continuat.
Ies de pe sosea intru pe alt camp... alte noroaie reusesc sa merg o parte pe bitza ma ajunge Balan imi spune ca avuse 3 pene...naspa tragea la victorie... dar totul e copromis acum pentru el merg putin in ritm cu el dar iar incepe sa se infunde roata din spate si trebuie sa ma opresc, mai merg pe langa ea vreo 200 de metri ma gandesc sa dau drumul la frane si ma urc pe bitza parca noroiul numai era chiar asa de mult,reusesc sa merg pana la soseaua care dadea in primul punct de alimentare acolo ma opresc ma chinui sa prind franele care erau pline de noroi... ajung in primul punct pe la 13-14 mananc ceva imi iau un bidon de apa poate se mai infunda ceva sa ma am cu, ce sa spal...plec mai departe mai ajung din urma oameni...pe la km 35 il ajung pe Cornel il intreb dc il pot ajuta zice ca nu si-a rupt deraiorul la km 15 prin noroaie...de atunci alerga pe langa bitza e determinat sa termine asa... trec mai departe un tip ma opreste ma intreaba dc am un imbus mare ma gandesc la cei care l-au ajutat pe Balan cu, camere il ajut si plec mai departe spre al doielea punct de alimentare, trec prin punctul de alimentare aflu ca s-a prelungit timpul limita pana la 16:30 plec mai departe in padure

constat ca s-a infundat deraiorul nu prea se mai invarte, speriat de ce a patit Cornel ma opresc dau cu apa bag un bat reusesc sa scot ce era mai gros din gunoaie plec mai departe.
Cu vreo 7 km inainte de finish ma intalnesc iar cu Balan isi repara pana intre timp mai avusese una il intreb dc are camera zice ca da nu ma opresc o sa ma ajunga foarte repede ma depaseste o sa ne intalnim la finish.
Intru final termin si eu in vreo 6 ore, plin de noroi
dar cu o experienta placuta.
Felicitari tututor celor care au terminat, felicitari Nicu, Andreea si Shoaca pentru timpul scos, felicitari pentru Cornel si Balan pentru determinarea de care au dat dovada si felicitari organizatorilor pentru concurs.
Clasament final:
43 Nicu 2:26:38
184 Andreea 3:04:17
221 Shoaca 3:12:27
659 Balan 5:23:25
677 eu 5:28:50
789 Cornel 6:38:22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...