duminică, 31 iulie 2016

De prin vara adunate

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, multa treaba in tinut sau pe la ferma alergatoare:).
Ce sa spun dupa 4 munti am ramas cu sapa cu mana:) si nu a vrut stea degeaba:D am explorat si trasee noi am reparcurs poteci pe care nu le mai parcusem de ceva timp si le-am redescoperit frumusetea, am fost voluntar la 7500 daca tot nu am vrut sa particip, sa vad ca vorba aia e mai greu sa fii voluntar decat sa participi am mers in ture in care nu cred ca am vrut sa merg:)) e o treaba si lucru asta, acum in ultimul am reinceput sa stau in natura cel mai important lucru.
Acum sunt cu gandul mai mult la luna care vine la ceea ce o sa aduca luna care vine pana atunci va las in compania unor poze
Spor si toate bune. Sper sa reusesc sa scriu mai des pe blog.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...