miercuri, 5 martie 2014

Plimbari pe meleaguri sacelene




 Pana la urma am ajuns si in Ciucas:)) saptamana ce a trecut am spus si in urma cu 2 saptamani ca voi merge dar pana la urma am mers cu George in Piata Mare, tura frumoasa pe meleaguri sacelene, am urcat pe la 7 scari,ocolind canionul care din pacate este inchis, pe o vreme nu prea prielnica probabil de aia nu prea a vrut lumea sa vina in Ciucas.. dar numai bine ca la coborare am luat-o spre Bunloc si de acolo spre Sacele, despre tura in sine ce sa spun vreme minunata sus in platou aproape ca s-a spart plafonul,  locuri frumoase pe care le-am redescoperit cu aceasta ocazie..
Sambata am fost in Ciucas lume multa vreo 10 persoane chiar mai multe as spune am urcat din Babarunca - culmea Bratocea, coborarea am facut-o prin poiana Tesla, locuri frumoase care nu sunt foarte cunoscute dar care pastreaza o frumusete aparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...