vineri, 22 noiembrie 2013

Crosul 15 noiembrie



Pentru a cinsti memoria celor care in 15 noiembrie 1987 au protestat impotriva regimului comunist sambata am fost la crosul 15  noiembrie desi am zis nu o singura data ca alergatul si pastilele nu fac, casa buna:)  nu puteam lipsi de la start. Am terminat ca de obicei as spune undeva in primi 300 lucru care chiar m-a bucurat:), dupa cros am mers pana pe Tampa la o tura tematica despre cioplit in lemn..:)
Duminica am fost pe una dintre potecile din Piatra mare pe care nu am fost am ocolit canionul,George si Garcea au luat-o prin canion, dupa care am continuat impreuna spre poteca ce duce pe sub Prapastia ursilor o poteca destul de faina pe care spre rusinea nu am mers niciodata.
Marti am iesit cu Horiala o plimbare pe drumuri construite pentru comunitatea brasoveana al carora scop probabil ca este exploatarea forestiera..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...