miercuri, 30 ianuarie 2013

Semimaraton Gerar




Duminica a fost a doua editie de Gerar la care am participat (dupa vremea de afara se putea chema martisor sau prier:))) a trecut mult timp de la ultima mea intalnire cu bunul meu prieten asfaltul am uitat cat de zguduitoare sunt intalnirele cu el:)) doar echipa a putut sa atenueze socul:)
Am plecat neincalzit deloc  asa ca primi km m-au trecut toti carceii posibili si imposibili, a durat ceva pana mi-am revenit, dar a fost bine in final am reusit sa ma bucur de cursa cum ar fi trebuit sa ma bucur de la inceput.
Organizarea buna, oameni  care ne-au incurajat la tot pasul:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...