miercuri, 9 ianuarie 2013

Prima tura din an


Pentu a pastra traditia noul an l-am inceput in Persani pentru a continua tura pe care am inceput-o anul trecut in Crizbav; am plecat sambata dimineata din Racos spre Pestera Hotilor doar ca am deviat repede din drumul spre pestera si am intrat pe o muchie paralela, nu am mers prea mult si am intalnit o cruce albastra care probabil pleaca din Mateias. Marcajul parea a fi destul de proaspat si bun cu toate ca l-am pierdut de cateva ori, ultima oara nici nu l-am mai cautat am dat-o direct de gard:)
A fost o tura prielnica asa ca dupa sarbatori:D



Bike route 1943415 - powered by Bikemap 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...