miercuri, 17 octombrie 2012

Voluntar ATR - prima intalnire cu traseul


Duminica am fost un pic pe traseul de ATR nu de alta dar Balan spunea ca nu a dat sambata cu sapa ca ma asteapta pe mine:)) zis si facut ma trezesc dimineata si purced spre iesirea din Sacele locul de intalnire cu Balan si Chris, impreuna plecam spre Azuga.
Dupa ce intalnim si cu, ceilalti,  lume multa s-a adunat in Azuga duminica fie pentru antrenament fie pentru voluntariat hotaram sa lasam sapa in masina nu de alta dar afara ploua asa ca dam putin cu spray, punem ceva benzi si glumim nu de alta dar nu ne-am mai intalnit de ceva vreme:).
Am ramas un pic surpris de fostul drum al lui Ceausescu care duce pana la cabana Susai si totodata m-am bucurat de frumusetea traseului..:) ma oftic putin ca nu o sa particip dar este foarte important sa-mi revin cat mai repede altfel... trebuie sa ma bucur cand alerg si de la UTF incoace numai bucurie nu a fost asa ca: gata!!! cand ma voi simti bine voi alerga pana atunci...somn de voie si vant din pupa:))
 Dupa ce ajungem la cabana Susai hotaram sa coboram spre Predeal unde ne impartim  in masini si plecam spre casa.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...