marți, 11 septembrie 2012

Cam nehorat am fost week-endul asta:))




Sambata am fost prin Grohotis sa fac recunoasterea-marcarea pentru traseul de UltraCiucas unde nu voi lua startul deoarece nu e pentru mine:D, consider foarte important faptul ca pot recunoaste lucru asta:D vorba aia :pe panta abrupta tot urcand imi gasesc implinirea:P!! trebuie sa urc la Diana,Vistea, Funduri sau mai stiu eu ce:D dar cum pana la urma scopul meu este de a merge prin cat mai multe locuri si cum prin Grohotis, un loc care mi-a placut la nebunie o amestecatura din multii muntii sau am fost eu prin prea multe locuri si acum tot ce vad atribui altor locuri, nu am mai ajuns decat o singura data si atunci nu cred ca am ajuns pana pe varf:)), de sambata am inceput sa am indoieli cu privire la lucrul acesta:))

Am plecat impreuna cu multa lume, care mai de care unii veniti sa faca traseul altii ca si mine iesiti la plimbare, din pasul Bratocea de la mult prea optimistul indicator Predeal - 10 ore pe un traseu banda rosie mult prea bine marcat pentru Orientali:)) am lasat poteca cu iz de Atacul Orientarilor in dreapta si am continuat spre varf pe care l-am gasit parjolit la propriu:(( e trist sa vezi cum, mare parte din muntii nostrii au fost aprinsi de catre unii care nu vor decat sa primeasca multii bani pentru  pasune..., mai o banda mai un spray si ne trezim ca deja am ajuns la Stana Nebunul de aici pana la releul e doar curba de nivel si coborare asa ca ne miscam binisor.

Dupa ce ajungem in Maneciu ies la stop spre dar nu prea am chef asa ca il sun pe Gabi sa vina sa ma ia din Bratocea.Duminica am fost prin Crai tot la o plimbare mi-au ajuns concursurile pe anul asta:)) asa ca o tin tot in plimbari am plecat cu frate-miu si Laura spre Ascutit initial dar ca sa respect nehotararea de week-end ul asta am urcat pana la urma pana pe Piatra Mica, ca era mai aproape:), a fost o tura faina in care ne-am relaxat si cel mai important mi-am revenit putin dupa UTF unde am fost voluntar dar tot am facut tot traseul, si m-a afectat un pic :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...