marți, 5 iunie 2012

TruliRuli Tampa Summer Edition

 



Sambata avand scoala, bine ca se termina, mai ratez 3 muntii si atat sper:), si nevrand sa mi se urce laudele la cap  dupa Hercules, am zis, sa strig  catalogul:)) au raspuns prezenti numai Manu si surprinzator Mitica restul: Teo, Cornel si Razvan au primit absente nemotivate!!:)) doar Eugen fiind invoit:)) sa mearga la Tusnad:))Am plecat pe la 13:30 de sub Tampa intr-un ritm lejer hotarand sa atacam urcarea pe treptele lui Gabony daca am zis ca, cel putin odata pe saptamana o sa bag urcarea aia am zis asa ca nu pot da inapoi:)). Pe urcare am alternat mersul cu alergatul neputand sa alerg pana sus, cand o sa o alerg toata om voi fi:))am ajuns la cabina impreuna cu Manu l-am asteptat  un pic pe Mitica si am plecat spre varf, urmeaza coborare spre valea cetatii si de acolo o urcare care imi place tot mai mult pe zi ce trece parca e tot mai faina:)) am reusit sa o alerg toata si as mai alergat dar nu mai era:)) am iesit la bancuta impreuna cu ceilalti am plecat spre saua Tampei cu o scurta pauza de apa in Stechil am coborat pe Drumul Cavalerilor pana la intersectia cu Serpentinele pentru a ataca pentru a doua varful:)) am mers super bine pe Serpentine m-am distantat putin de ceilalti asteptandu-i inainte de urcarea pe varf.
Pauza am simtit-o in momentul  in care am plecat spre varf simteam cum ma dezintegrez cu fiecare pas:)), pe coborarea care a urmat Mitica a prins aripi si ne-a cam lasat in praf:))am dat roata Tampei am coborat sub Tampa si m-am dus la Manu sa-mi iau bitza si i-am dat spre casa duminica ma trezesc devreme:))dar asta e alta poveste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...