sâmbătă, 11 februarie 2012

Plimbare Piatra Mare


Cum mi-a fost lene sa ma trezesc dimineata pentru a ajunge la Zarnesti ca voluntar la concursul de ski de tura, am zis sa  nu ratez duminica de tot si sa fac totusi o plimbare pana in Piatra Mare. Am plecat impreuna cu Bogdan, Dragos si Paul la ora 10 pe o vreme care nu imbia deloc la miscare, vant, frig, cod galben de nisnoare:)). Cu toate astea am plecat din Dambu Mori cu scopul de a ajunge pana in varf. Am urcat prin 7 scari asteptandu-ma sa gasesc scarile inghetate dar se pare zilele de cod galben de ger nu au reusit sa-si spuna cuvantul inca.
 Scurta pauza:
 Prin canionul 7 scari:


 Am aruncat intr-un ritm destul de lejer ceea ce a facut sa facem cam 2 ore pana la cabana pe care surpriza cand am iesit in platoul cu cabana din cauza vizibilitati scazute nu prea o vedeam:)).La cabana am facut o scurta regrupare am votat sa nu mai mergem spre varf, pentru ca am merge degeaba nu am reusi sa vedem mare lucru si dupa experienta din 1 decembrie 2010 aici nu imi mai doream sa ajung:)). Drept urmare am intrat in cabana, am mancat repede niste slana:D am baut vreo 4 ceaiuri, ca setea era mare si ne-am intalnit cu Horatiu care ne-a spus ca nu e o idee buna spre varf zapada avand cativa metri buni pe acolo:)). Am coborat pe Drumul unde ne-am mirat putin vazand zapada aproape cat un stalp indicator..A fost o plimbare benefica pe o vreme neprielnica:))
 Poteca prin padure:


Am gasit cabana:

Zapada in poienita de pe Familiar:
 Brazi sunt bine impodobiti, iarna e acasa!!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...