marți, 13 septembrie 2011

Ciucas Trail-Running


Prosparat aterizat din tabara:)) am plecat spre Ciucas vineri pe la 7 , cu autostopul, multumesc celui care m-a luat, am ajuns destul de repede la sala de sport, mi-am pus cortul si m-am dus inauntru pentru ai astepta pe ceilalti si a sta de povesti cu, cei care ajunsesera deja.
Tabara de corturi:



In jurul orei 11 ma bag la somn , maine e ziua cea mare.
O scurta incalzire:





In asteptarea startului :


Dimineata ne trezim repede mancam ceva si incepem incalzirea nu-i timp de pierdut la ora 9 e startul. La start au fost in jur de 400 de participanti lucru destul de imbucurator, plec destul de incet nu vreau sa fortez de la inceput pana in postul 2 inainte de urcarea spre cabana Ciucas.
Undeva inainte de postul 2:





Dupa postul 2:



Ma simt destul de bine pe urcare asa ca incep sa depasesc lume, ajung la cabana si plec spre varf, pe urcare spre varf merg bine si ma gandesc ca as putea sa-i ajung pe Eugen si Razvan care erau putin in fata, ajung din nou la cabana constient fiind ca nu am cum sa-i mai ajung pe cei 2 plec spre Muntele Rosu de unde incepeau ultimi 5km cobor  si ajung la finish in 5:36 un timp nici bun nici rau doar multumitor:D
Bucuros ca am mai terminat un concurs:

Masa de dupa:D



Seara am stat la premiere iar apoi afara pe acorduri de chitara cu Balan maistru de ceremonii:D 
Despre concurs in fine ce sa zic destul de bine organizat cu plusuri si minusuri dar in mare a iesit bine:D sa ne sanatosi la viitoarea editie:D

 In asteptarea premierii:D
 Felicitari Balan !!! locul 3 la categorie

 si ce era mai important La multii ani Mihai!!!

2 comentarii:

  1. frumos concurs, nu stiam de asa ceva pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt multe concursurile de genul, unul dintre ele e weekendul asta la Zarnesti exista si o cupa a maratoanelor

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...