duminică, 4 septembrie 2011

Cheile Varghisului


 
Am plecat miercuri dimineatza pe bitze alaturi de Balan , Cornel , Teo , Luci si Ciri Mic spre cheile Varghisului in Muntii Persani cu scopul de a filma si face fotografii in zona pentru a putea face filmuletzu de promovare a zonei. Acolo ne-am mai intalnit cu Bogdan, Nina, Cornel Mic , Brezele si Dan Dinu.
In decursul a patru zile am filmat diverse activitati care se pot face in zona: MTB , trekking, cocotz si pestereala.

Serile le-am petrecut in jurul focului pe acorduri de chitara cu, cartofi copti si carnati:D
Sambata am plecat inapoi spre casa nu de alta dar Luni e ziua in care Atacam orientali.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...