luni, 2 mai 2011

Tentativa Bucsoiu

Cum de multa vreme nu am mai iesit din casa si in perspectiva mult asteptatului Ecomarathon am decis impreuna cu Bogdan sa facem o tura, am tot vorbit Crai, Bucegi, Baiului pana la urma ne-am hotarat sa mergem in Bucegi traseul fiind unul simplu creasta Bucsoiului sau Malaiesti, Omu , urmand ca la coborare sa decidem intre Valea cerbului sau Schiel.Am plecat destul de devreme impreuna cu Gabi, Mircea, Balan si Bogdan.Din cauza vremi foarte schimbatoare(intr-o ora a nins a fost ceata , a fost senin si a plouat) a trebuit sa ne retragem la Malaiesti unde am asistat la festivitatea de premiere a cupei Malaiesti la ski.
Un fel de poza de grup:))

Spre Bucsoiu:

Malaiesti:

Ca-n povesti..

Morarul..


si acele sale...

Costila ascunsa sub un nor..


Caraimanul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...