joi, 5 mai 2011

Ecomarathon




Povestea ecomarathonului incepe vineri seara cand in jurul orei 23 am aterizat in Moeciu de Sus(mc Eugen)mi-am luat kitul de concurs si am debarcat la Centru de ecologie montana unde m-am intalnit cu ceilalalti. Am schimbat o impresie si in jurul orei 1 ne-am dus fiecare la cortul lui , maine e ziua cea mare:D
Dimineata ma trezesc cu greu mananc repede ceva si incep incalzirea.Pe strazile din Moeciu numai persoane pe care le cunosc de la diferite concursuri, ma salut cu , cei pe care ii cunosc mai schimb o impresie le urez o cursa usoara si continui sa-mi vad de incalzirea mea alaturi de Cornel.
In jurul orei 9 se da startul propriu zis


incerc sa alerg alaturi de persoanele pe care le cunosc dar pana la inceputul primei urcari ma cam depasesc toti asa ca incerc sa-mi pastrez ritmul.Trece prima bucla :


trece si a doua


la finalul careia aflu ca, Cornel nu e foarte departe daca trag putin mai tare il pot ajunge, poate mergem impreuna. Cresc ritmul putin, incep sa-i intreb pe cei pe care ii depasesc daca nu au vazut un tricou cu CPNT verde:)). Inainte sa inceapa urcarea spre fosta cabana Gutanu reusesc sa stabilesc, contact vizual cu, Cornel lucru care parca imi da aripi. Il ajung, incerc sa stau cu el dar el zice, ca numai poate asa ca ii dau mai departe. Ajuns in Gutanu constat ca nici eu nu prea mai am energie asa ca incerc sa ma dozez sa pot termina. Am uitat ca mai sunt 6 km de alergat din Gutanu pana in Moeciu dar nu am ce face: inainte!!!.
Ultima coborare:

Reusesc sa termin in 5:41 ceea ce reprezinta o imbunatatire a timpului de anul trecut cu jumatate de ora.
Dupa aceea am mai stat pe marginea drumului de i-am incurajat pe cei ce veneau, am asistat la ecokids si nu in ultimul rand am mancat niste paste:D
Start ecokids:

Seara a avut loc premierea
Poza cu organizatori si o parte din concurenti:


dupa aceea ne-am retras la Centrul de ecologie montana unde am mai mancat ceva si am jucat mima, in cazul meu oboseala din cursul saptamani plus efortul depus si-au spus cuvantul asa ca am fost printre primi care au plecat la corturi.

La CEM:

In concluzie a fost un week-end petrecut printre prieteni alaturi de care am trait bucuria de a termina un maraton. Felicitari organizatorilor sa ne vedem cu bine la maratoanele ce vor urma.
Bucuria de dupa:

Primavara:


Peisaj de iarna? nu stai ca suntem in mai:

Un scurt video facut de organizatori:D

Plus un video motivational:)(exact ca astia din film ma simteam si eu:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...