luni, 7 martie 2011

Postavarul night

Competitia a constat intr-o urcare de la statia de telegondola pana pe Vf.Cristianul Mare, distanta 4,7 km si o diferenta de nivel de +700m. Concursul de alergare a fost castigat de Ciprian Balanescu cu timpul de: 31:32, urmat de Adi Bostan, eu unul am iesit pe locul 14 cu timpul de 42:02
A fost un concurs in care nu mi-am propus sa scot un timp anume ci doar sa ma bucur de faptul ca sunt alaturi de lume care la fel ca si mine a preferat sa petreaca sambata seara pe schiuri sau in adidasi de alergare.
Dupa ce s-a terminat concursul ne-am indreptat cu toti spre cabana unde am fost asteptati cu un gulas foarte bun atmosfera s-a incis odata ce a inceput sa cante muzica , cheful a continuat pana tarziu in noapte.Spre dimineatza am plecat spre casa.:).In final nu zic mai mult decat: Felicitari organizatorilor si sa ne vedem cu bine la celelalte concursuri.
Ultimele pregatiri:

Concurentii:

Bejan:

Luci:



Balan:


Victor:


Postoaca:



Eu:



Vremea a fost superba:

Jocuri de lumini de la frontale:






Pofta buna!!!


Dupa masa trebuie sa dansam ca sa ardem caloriile:))


Premierea de dupa:



Finalul:

2 comentarii:

  1. A fost bestial.....mai vreau odata!!!:X:X:X:X
    Misto poze..le vreau si eu:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tampit pana am dat indicatii fiecaruia unde trebuie sa i-si puna numarul:)):))

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...