vineri, 3 decembrie 2010

De ziua nationala prin Piatra Mare

Daca tot am avut liber de 1 Decembrie m-am hotarat sa organizez o tura in Piatra Mare.Cum lumea nu prea s-a aratat interesanta pana la trebuia sa mergem 5 persoane:Ruxi, Balan, Gabi, George si cu mine.Pana la urma am mers doar eu cu Gabi si cu George ceilalalti 2 "s-au dat la fund" din diverse motive. Am plecat in traseu undeva pe la ora 8 si 10. Am urcat pe la 7 scari dupa care ne-am bagat pe Valcelul Dracului care ne-a scos undeva aproape de varf unde ne-a asteptat unul din cele mai cumplite vanturi. Din varf ne-am dat spre cabana pe care am gasit-o primitoare ca in totdeauna iar de acolo ne-am decis sa coboram spre Predeal.In concluzie a fost o plimbare benefica in care am avut vant, ceata si zapada dar in final coafura a rezistat:).
Prin 7 scari;)

Mult prea tare:


In varf:

Privind in departare:

cand ne-a vazut nenea de la cabana s-a decis sa faca o renovare rapida:

Iarna a inceput sa-si arate coltii:

In final nu zic decat:"La mulţi ani, Românie! Decembrie rămâne pentru mulţi mereu prezent. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...