marți, 16 noiembrie 2010

O zi prin imprejurimile Craiului cu bitza



Cum samabata nu am apucat sa fac nimic din cauza ca a trebuit sa merg la scoala, duminica trebuia sa ies putin din rutina cotidiana si am ales sa merg in tura de bitza organizata de Vlad prin imprejurimile Pietrei Craiului un munte atat de drag noua, traseul a fost urmatorul :Brasov-Cristian-Vulcan-Zarnesti-Magura-Saua Joaca-Table-Cabana si Cheile Brusturet-Podul Dambovicioarei-Ciocanu-Sirnea-Fundata-Bran-Rasnov-Brasov(+/-150Km) si ne-am adunat : Eu, Balan, Victor, Vlad George si Iulia.Tura a fost una lejera numai buna pt o zi de duminica de noiembrie care prin timpul de afara parea a fi mai mult una de mai.
Prima oprire a zilei:

O mica pauza in Vulcan:


Vedere spre Bucegi:

Privind spre Piatra Craiului:

Urcarea spre Magura(prima piatra de incercare pt mine)

Intr-un final reusim sa ajungem sus:

Am si impins putin la bitze:


Cu gandul la masa:

Masa a fost copioasa ca de obicei:)

Poza de grup dupa urcarea spre Ciocanu:

Cu gandul la berea din Sirnea:

Prima bere a zilei:(bitza are nevoie de WD40 omul are nevoie de bere:)):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...