joi, 30 septembrie 2010

Let's do it Romania

Inca de cand am auzit despre ceea ce au facut cei din Estonia in 2008:
m-am gandit ca ar fi un lucru frumos dc s-ar implementa si la noi o asemenea campanie chiar daca la noi mentalitatea oamenilor lasa de dorit.
Pe 25 septembrie ne intalnim la Moeciu in cadru campaniei Let's do it Romania sa ecologizam bucla 1 de la Ecomaraton,zona Moeciu-Fundata, ne strangem cam 30 de oameni la Centru de ecologie montana(CEM) din Moeciu:

La inceputul buclei nu prea am avut treaba dar pe masura ce ne-am apropiat de Fundata am inceput sa avem de lucru:

am gasit tot felul de gunoaie:

o parte din captura noastra:

plecam spre o alta groapa de gunoaie:

inainte:

dupa:

in final am reusit sa adunam aproximativ 180 de saci de gunoaie,"We did it" ziua s-a incheiat la CEM cu pasta party, foc de tabara. cantece la chitara si cartofi copti:)
Pasta party (bune au fost pastele ):

Freddy a fost maestrul de ceremonii:

si eu cant la cartof:))

A doua ne-am trezit destul de greu probabil din cauza ca ploua afara am mancat am adunat si am plecat spre casa.
Multumim pentru clatitele cu gem au fost delicioase:

3 comentarii:

  1. in 2011 spre rusinea am muncit la locul de munk dar am fost la alta ecologizare in timpul anului:)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca avem grija de mediu in fiecare zi, e si mai bine decat daca iesim o zi pe an la curatenie :)

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...