luni, 1 septembrie 2014

Povesti din ultima vreme si nu numai...

Despre august ce sa spun grea luna..:D pana la urma mi-am facut curaj sa scriu si pe blog:D m-am tot gandit daca sa mai scriu sau
nu dar intr-un final mi-am facut curaj si iata ca am scris:D....nu prea mult ca mi-am cam mancat limba in ultimul timp:))
Fiind o perioada relaxanta pe la ferma alergatoarea am facut multe in august:D am fost voluntar la vertical: unde am facut poze si am incercat sa-i incurajez pe fiecare cum am putut...dupa am urcat pana in Omu coborand pe valea Cerubului, a doua zi am fost prin Piatra Mare la o scurta plimbare; am tot mers prin Bunloc, Piatra Mare sau Postavarul la plimbari mai scurte sau mai lungi intr-una din zile m-am nimerit si cu cei de la salvamont care montau niste sageti, asa ca daca tot ne-am nimerit am dat o mana de ajutor la caratat stalpi si sageti...in linii mari a fost o luna plina de  tot felul de experiente si trairi ca sa le spun asa
In ultima saptamana am fost in Bucegi pe Brana aeriana tura faina chiar vroiam sa ajung pe acolo si s-a nimerit sa ajung m-am hotarat dimineata am plecat la 9 de acasa la 10 eram in Busteni, lume buna traseu frumos, vreme buna  combinatia perfecta.

Le multumesc, celor care m-au insotit in toate plimbarile mai lungi sau mai scurte si celor care m-au ajutat si ma ajuta mereu: Sponser, CPNT, Livezile Dobrinoiu, Buff si bineinteles ferma alergatoare pentru sucul de legume:D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...