marți, 1 aprilie 2014

Despre Postavarul night si nu numai...



Despre Postavarul night ce sa spun un concurs greu dar frumos venit dupa o iarna grea pentru mine, am uitat si de "pilda celor  10 zile" drept urmare oboseala a fost crunta:D
Despre organizare ce sa spun un concurs marca Lucian Clinciu si cred ca am spus tot ce era important.
Inca de la primele ture de incalzire m-am simtit un pic obosit cu toate ca m-am odihnit bine inainte....sau nu...dupa start oboseala s-a simtit si mai accentuat.
 Am terminat in vreo 45 de minute locul 20 la categorie la general nu m-am uitat undeva in spate rau :D prin primii 300  dar asa e bine, drept urmare ca am facut livezile de ras am mers in cantonament la Manu de vreo 2 zile nu de alta dar sa am timp sa cuget la rusinea facuta :D dupa daca tot am batut drumul pana acolo am urcat pana in Curmatura Fiarelor sa nu uit cum e sa te plimbi pe munte:D toate bune si frumoase, multumesc, celor de la  Sponser pentru sustinere si intelegere si celor de la BUFF si bineinteles celor de la  Livezile Dobrinoiu care mi-au dat a doua sansa:) si nu ma lasa fara mancare:P...  numai bine ....  Gabrielex tine aproape  ca deschid sezonul de ture:D:)) saptamana asta te sun!!!!Am zis am zis:).

2 comentarii:

  1. Greu dar frumos! Ma bucur sa aud asta, si mai ales ca te-ai bucurat de cateva plimbari pe carari montane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin aproape :) Spor in tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...