sâmbătă, 5 august 2017

Despre timpul ce a trecut

Ciucas in Cuptor
Cateva urme interesante
O zi lunga la munca
Inapoi in Piatra mare
Codru frate cu romanul
Postul 2 Poiana stanii
Fain foc
A trecut aproape un an de cand nu  am mai scris pe blog poate din lipsa timpului sau pur si simplu am ruginit... am ajuns la concluzia asta pierzadu-ma in proprile poze .. oare asa se intampla, ne uitam la poze si numai facem chestii..cine stie..??cert e ca timpul trece , nu sta pe loc. Am fost prins cu multe altele,cursuri si tot felul de maratoane nu neaparat sportive. Am mai gasit si timp de ture cu Miha in ultimul timp mai mult asa sa ne amintim in cate ture mergeam inainte sau cu alte persoane am mai fost si singur. La 7500 am ales sa merg voluntar de ce? nu stiu dar  poate a fost mai bine asa. Am incercat sa ajut cum pot nu stiu daca mi a reusit. Poate nu  am reusit sa ii incurajez pe toti asa cum as fi vrut , poate orele de nesomn si-au spus cuvantul, nu am reusit sa dorm prea mult in saptamana concursului si nu din cauza  lui cat din cauza altor proiecte la care lucrez. E greu sa accepti ca nu le poti face pe toate, nici sa incerci nu  stiu daca e bine...Turele care le- am facut au fost in   Piatra mare -antrenamentul perfect accesibil si rapid si in Ciucas poate nici de aia nu am mai postat ii si aud pe carcotasii care zic ca iar te-ai dus acolo nu stiu am impresia  ca pierd timpul mergand cu trenul sau nu  stiu cat timp pe drum in masina cand in acelasi timp pe care il fac pe drum ajung poate pana in Piatra mare si cobor fac si tura si    mai fac si altceva dupa aia cum spuneam poate am ruginit. Acum vreau sa dorm. Noapte buna.




In "Saua vieti"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toamna

Privind spre Tara Barsei - Magura Codlei Cupa Padurea de stejari Postavarul Sacele Poarta Sacele Selfie Postavarul Strada Sacele Semnele Sac...