luni, 1 noiembrie 2010

O zi in Crai

Initial vorbesc cu Balan sa mergem sa facem toata creasta dar pana la urma din cauza ca nu mai facusem o tura de multa vreme (cam 2 luni) si din cauza ca nu prea aveam chef sa ne trezim foarte devreme ne decidem sa mergem sa facem doar creasta nordica.Ne hotaram doar vineri sa anuntam tura de acea nu prea a venit lume. Am fost doar:Horea, Cata, Balan si cu mine incepem urcare spre Curmatura undeva pe la ora 9 jumatate, mergem intr-un ritm destul de incet gandindu-ne ca avem timp toata ziua,
In Zanoaga:

ajungem la Curmatura si ne decidem sa urcam pe Padinile Frumoase pana in Ascutit iar de acolo sa continuam pe creasta pana in Piscul Baciului.Odata ajunsi in Ascutit ne punem sa manacam timp de vreo ora
masa noastra:

Am avut si musafiri la masa:

dupa care o luam din loc spre VF.La Om.
Cam asta era vizibilitatea de pe creasta:( Releul Costila,cabana si Vf.Omu)

Undeva pe creasta:

Odata ajunsi in Piscul baciului decidem sa coboram spre Grindul de tabla pe care in gasim plin de turisti, de aici urmeaza park ceea mai grea parte a turei:intoarcerea in Zarnesti prin Table-Cheile pisici-Prapastiile Zarnestiului.Intr-un final ajungem in Zarnesti la trenul de 9.In concluzie a fost o plimbare benefica in care ne-am bucurat de vremea superba de afara.
Ultima poza de final(f tare cainele cand a vazut ca facem poza imediat a intrat si el in ea)